Blog o reklamě - Advertoo

Advertoo změní trh s reklamou!

17.5.2018

Advertoo je komunitní služba. Podobně jako je uber nebo airbnb, stavíme na tom, že současný stav jde dělat lépe, efektivněji. Kdybyste se ptali, proč to dřív nešlo, tak ono to šlo, jen ne ve velkém měřítku.

Vezmu-li například airbnb, určitě jste měli možnost jet do cizího města a místo abyste spali v hotelu, přespali jste u kamaráda, nebo kamaráda kamaráda. No a až airbnb umožnilo, aby mohli jezdit všichni ke všem, předávat zkušenosti, recenze a vydělávat na tom.

Podobně je to s advertoo. My tvoříme komunitní reklamní tržiště. Vidíme totiž prostor, aby firmy, jednotlivci, společně mnohem víc spolupracovali v oblasti reklamy. To všechno umožníme díky technologii. Vemte například takový sportovní klub. Znám mnoho klubů, kde je minimální reklama a když už nějaká je, tak se většinou jedna o tatínka některého z dětí, které v klubu trénuje. Zato ploch je zde mnoho. Ať už v šatnách, restauracích nebo na hřišti samotném.

Problém, který tyto plochy mají je, že je nikdo nedokáže nabídnout ani ocenit. Potenciální inzerenti také neví, proč by měli jít zrovna sem inzerovat. Advertoo si klade za cíl zbavit se těchto pochybností a dokázat firmám nabídnout to, co hledají. Základem jsou kvalitně poskládané filtry, díky kterým můžou firmy jednoduše najít svou ideální reklamní plochu. Celá reklamní kampaň, která se nakonec může nacházet po celém městě, může stát tolik, kolik stojí jeden billboard u silnice.

Kdybyste měli jakékoli dotazy, ozvěte se nám na honza@advertoo.cz nebo zavolejte na 728 741 232 a my uděláme vše pro to, abychom našli ideální společné řešení.

Venkovní, tzv. off-line reklama je stále dobrá

17.5.2018

Hledáte na internetu, kam umístit vaši reklamu a všude pořád čtete, že musíte být online a že jinak to dneska nejde? Advertoo je o tom, abychom vám dokázali, že to tak být nemusí. Naopak, pokud jste malá lokální firma, dává to mnohdy mnohem větší smysl být offline, než jakákoli reklama online.

O co jde každé firmě? Především si vydělat, anebo minimálně postavit základy tomu, aby jednou firma vydělávala. Aby ale firma mohla vůbec získat šanci vydělávat, musí získat pozornost zákazníka. No a pozornost může získat několika způsoby. Protože každá firma je jiná, nebylo by fér všechny házet do jednoho pytle. Rozhodli jsme se proto článek postavit na malé lokální firmě, která má nejvíce zákazníků ze svého okolí.

Vezmeme si tedy různé marketingové nástroje a podíváme se, jaký mají efekt pro malou lokální firmu:

  • Televizní reklama
  • Rádiová reklama
  • Online reklama
  • TReklama v tisku
  • Venkovní reklama
  • Advertoo

Televizní reklama: Tady asi není moc co říct, televizní reklama je v řádech milionů a i kdyby si restaurace dovolila takovou reklamu, tak na tržbách jen těžko vydělá tolik, aby pokryla náklady spojené s reklamou dřív, než ji všichni zapomenou.

Rádiová reklama: To už dává trošku smysl, jedná-li se o velmi lokální rádio a nějakým způsobem lokálně působící firmu, která ale může nabízet služby širšímu okolí. Přesto ale reklama musí být promyšlená a vy byste měli vědět, co od takové služby čekáte.

Online reklama: Podobně jako rádio, smysl to může dávat. Jediná nevýhoda je, že v současné chvíli všichni jsou na sociálních sítích, googlech a seznamu, ale jen málokdo zvládá, jak takovou reklamu či stránku spravovat. Z naší zkušenosti se nyní vynořila spousta agentur, podnikavců, kteří si na internetu prošli pár tutoriálů a dnes se firmám prodávají jako odborníci za obrovskou sazbu.

Reklama v tisku: U reklamy v tisku je to podobné jak s rádiem. Pro některé firmy taková propagace dává smysl. Ale ve většině případů zadavatelé pouze ví, že chtějí mít reklamu. Neví co od toho čekat a kolik jim to může přinést. Reklama v tisku proto může dávat smysl, ale měli by ji využívat pouze zkušenější firmy.

Venkovní reklama: Venkovní reklama podle nás dává smysl, jste-li lokální firma a prodáváte-li především lokálním zákazníkům. Cena se mnohdy vyrovná reklamě v tisku, nicméně venkovní reklama je viditelná i po několik měsíců. Tak například, jste-li kadeřnictví a dáte reklamu do novin, reklama je viditelná pouze jeden den a nejlépe zasáhne pouze lidi, kteří zrovna přemýšlí nad ostříháním. Přijdete tak o mnoho zákazníků. Kdežto, pořídí-li si kadeřnictví venkovní reklamu, reklama bude viditelná mnohem déle a mnohem více lidí tak zasáhne v okamžiku, kdy zrovna hledají kadeřnictví.

Advertoo: Advertoo nabízí službu jako venkovní reklama. Jen způsob, jakým to dělá, se liší. Jedná se totiž o komunitní službu. To znamená, že najednou místě si můžete zamluvit reklamní plochu od vašeho souseda, známého, nebo sportovního klubu v okolí. Reklama se tak může pohybovat v řádu stokorun. To už jsou zajímavé podmínky pro reklamu, která může mít mnohem lepší cílení na zákazníka než kterékoli tradiční médium, co myslíte?

Brzy naslyšenou :)